eTrader

E-komercijas risinājums eTrader mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības uzņēmumiem nodrošinās visu nepieciešamo funkcionalitāti tirdzniecībai internetā.

E-komercijas risinājumus

eTrader funkcionalitāte:

  • preču katalogs (trīs līmeņos);
  • vairum/mazum cena reģistrētiem lietotājiem;
  • pirkuma grozs un automātiska pasūtījumu apstrāde;
  • reģistrēto lietotāju datu automātiska ievade formējot pasūtījumu;
  • reģistrēto lietotāju atlaižu sistēma;
  • automātiska noliktavas uzskaite, iespēja attēlot preces daudzumu vai pieejamību noliktavā;
  • meklēšana, atlase pēc trīs parametriem;
  • akcijas preču izcelšana pirmajā lapā;
  • jaunumu/rakstu sadaļa;
  • SEO (meklētāju - google) optimizācija;
  • video (youtube) pievienošana preces aprakstam;
  • akcijas preču baneru menedžments;
  • apmeklētības statistikas uzskaite;
  • twitter, facebook, draugiem.lv integrācija;
  • jaunu klientu piesaiste;
  • tirdzniecība internetā 24/7 = pārdošanas izmaksu optimizācija;
  • satura vadības sistēma, kurā patstāvīgi iespējams rediģēt mājas lapas saturu - veidot, rediģēt un dzēst sadaļas un apakšsadaļas, ievietot tekstus un bildes;
  • E veikala pilnīga integrācija ar biznesa vadības un noliktavas uzskaites programmu OnlineTrader.

Biznesa vadības un noliktavas uzskaites programma OnlineTrader:

  • klientu datubāzes izveide un menedžments;
  • klientu aktivitātes atskaites;
  • piedāvājumu vai ziņojumu nosūtīšana uz klientu e-pastiem;
  • iespēja klientiem piešķirt atlaides uz dažādām produktu grupām vai produktiem;
  • klientu kontaktpersonu uzskaite;
  • preču kataloga izveide un detalizēti preču apraksti;
  • iespēja definēt preču minimālo daudzumu noliktavā;
  • Iepirkumu dokumentu un preču uzskaite, apmaksas kontrole;
  • noliktavas uzskaite;
  • automātiska rēķinu/pavadzīmju izveide no eVeikalā veiktajiem pasūtījumiem;
  • atgādinājumu izsūtīšana par neapmaksātiem rēķiniem/pavadzīmēm;
  • tirdzniecības rezultātu analīze (dažādu veidu atskaites - preču apgrozījums un peļņa, menedžeru peļņas atskaite, klientu apgrozījuma atskaite, neaktīvo klientu atskaite, peļņas un apgrozījuma atskaites pēc nozarēm vai preču grupām u.c.);
  • pārdošanas un iepirkumu dokumentu eksports uz populārākajām grāmatvedības programmām;
  • u.c. noderīgas funkcijas.

Izstrādājot e-komercijas risinājumus, nākas uzdot un atbildēt uz daudziem jautājumiem.

Visi projekti ir unikāli, bet ir jautājumi, kurus nākas uzdot visbiežāk. Tāpēc esam tos apkopojuši šajā formā. Ceram, ka tā palīdzēs mūsu sadarbībā!

Piesakies un saņem piedāvājumu un demo versiju!

Aizpildiet formu un mēs ar jums sazināsimies, lai nosūtītu programmas cenu piedāvājumu un demo versiju.

Programmas moduļi

Programmu eTrader ir iespējams pielāgot konkrētā klienta vēlmēm, veicot tajā nepieciešamās izmaiņas.

  • Noliktava
  • Iepirkumi
  • Administrēšana
  • Preces
  • Pārdošana
  • Atskaites
  • Klienti
  • Kalendārs
  • CRM

Noliktava

Preču atlase pēc nosaukumiem, kodiem, kategorijām, svītru kodiem, izmēriem vai citiem parametriem. Informācija par preču iepirkumiem. Pasūtīto, rezervēto preču uzskaite. Uzskatāma informācija par akcijas precēm un akcijas cenām. Preču attēlu ikonas. Saražoto preču uzskaite. Ērti pieejams pārskats par preču plūsmu. Trūkstošo preču atlase (kas pārsniegušas minimālā skaita robežu), lai veidotu pasūtījumus piegādātājiem. Vairāku noliktavu uzskaite. Noliktavas atlikumu saraksta eksports (excel, .csv) vai izdruka. Inventarizācijas saraksta izdruka.

Iepirkumi

Ienākošo pavadzīmju un rēķinu uzskaite. Ērta meklēšana pēc dažādiem parametriem Iespēja pievienot papildus izmaksas iepirkumiem - transportēšana, muita u.c., kas automātiski tiks pievienota proporcionāli preces iepirkuma cenai vai svaram. Preču saraksta datu imports (excel, .csv, .xml u.c.). Preču pievienošana ar svītru kodu skeneri vai portatīvo datu termināli. Noliktavas norādīšana. Pasūtīto preču ievade un pasūtījuma statusa kontrole. Preču uzlīmju izdrukāšana iepirktajām precēm. Dokumenta dublēšanas iespēja. Apmaksu kontrole. Datu eksports uz grāmatvedības programmām (.xml formāts Tildes Jumis, Zalktis, 1C u.c.). Pārskata izdruka grāmatvedim.

Administrēšana

Iespēja pievienot un dzēst programmas lietotājus, deliģēt lietotāju tiesības. Uzņēmuma rekvizītu ievade (iespēja strādāt ar vairākiem uzņēmumiem vai filiālēm vienā sistēmā). Vairāku valodu vide. Katram lietotājam iespēja norādīt savu valodu. Mainīt, pielāgot vai valodas mainīgos. Noliktavu pievienošana. Izdruku formu izveidošana vai rediģēšana. Dokumentu numerācijas definēšana. U.c.

Preces

Iespēja veidot preču katalogu un preču kartiņas. Klienta vajadzībām pielāgojama preces kartiņa izmantojot tikai nepieciešamos preces vai pakalpojuma parametru laukus. Attēlu pievienošana Ērta preču pārvietošana uz citu kataloga sadaļu. Precei iespējams arī norādīt līdz 5 alternatīvajiem kodiem un nosaukumiem. Atlaides noteiktā laika intervālā (akcijas cena, atlaide vai uzcenojums). Iespēja definēt vairākas cenu grupas - piem., vairumcena, mazumcena u.c. Preču kataloga datu imports un eksports (excel, .csv, .xml). Iespējama kataloga integrēšana mājas lapā vai e-veikalā.

Pārdošana

Ērta pārdošanas dokumentu (Rēķins, Pavadzīme, Kases čeks, Priekšapmaksas rēķins, Invoice u.c.) izveide, pievienojot preces no noliktavas vai preču kataloga. Pilnībā rediģējamas izdruku formas. Rēķinu un pavadzīmju atlase pēc dažādiem kritērijiem nosūtīšana klientiem uz e-pastu PDF formātā, izdruka. Kavēto maksājumu atgādinājuma nosūtīšana klientiem uz e-pastu. Preču un pakalpojumu pārdošana no noliktavas vai preču kataloga. Iespējams izmantot svītru koda skeneri vai portatīvo datu termināli. Klienta maksājumu un statusa pārbaude, veidojot jaunu pārdošanas dokumentu. Pārdošana no vairākām noiktavām. Kases čeka izdruka no pārdošanas dokumenta. Automātiska klienta norādītās atlaides vai speciālās cenas noteikšana precēm vai pakalpojumiem. Iespēja pārdot preces ar seriālajiem numuriem vai saražotās preces. Datu eksports uz grāmatvedības programmām (.xml formāts Tildes Jumis, Zalktis, 1C u.c.). Pārskata izdruka grāmatvedim.

Atskaites

Sadaļā redzamas atskaites par preču un pakalpojumu pirkšanu, pārdošanu, ražošanu, ieņēmumiem, preču plūsmu, apgrozījumu, intrastat, menedžeru prēmijas, u.c.. Atskaites iespējams filtrēt pēc dažādiem parametriem. Datu eksports (excel, .csv). Operatīvo atskaišu kopsavilkumu attēlošana sākumlapā.

Klienti

Ērta klientu ievade un meklēšana. Iespēja piesasistīt klientu kādai no grupām vai debitoru tipiem. E-pasta vai SMS nosūtīšana klientam vai klientu grupai. Nosūtīto e-pastu/SMS arhīvs. Iespēja piešķirt klientam atlaidi produktiem, produktu grupām vai norādīt cenu grupu (piem., vairumcena, mazumcena u.c). Kontaktpersonu saraksts, dzimšanas un vārda dienu dienu atgādinājumi. Komunikāciju vēsture. Datu imports (excel, .csv, .xml u.c.)

Kalendārs

Ieplānoto vizīšu un citu aktivitāšu kalendārs. Iespēja to sinhronizēt ar Google Calendar.

CRM

CRM (Custmer Relationship management), jeb Klientu Attiecību Vadības modulis paredzēts uzņēmuma pārdošanas procesu vadībai, kontrolei un analīzei. CRM modulis atvieglo pārdevēju darbu, vienuviet nodrošinot visu komunikāciju uzskaiti, plānošanu un pārskatus par rezultātiem, kā arī vadības komandai dod iespēju ātri un efektīvi analizēt pārdošanas rezultātus, tendences un mērķu sasniegšanu. CRM moduļa pamatā ir darījumu piltuves, jeb darījuma noslēgšanas soļi, sākot ar zvanu uzskaiti, līdz izrakstītam rēķinam. Jebkurā brīdī var redzēt kādi darījumi ir katrā piltuves solī, kāda ir darījumu kopsumma katrā piltuves solī un vai ir ieplānotas kādas konkrētas aktivitātes, lai darījums virzītos tālāk.