Šeit var ievadīt visas komunikācijas kādas ir bijušas ar klientu – zvans, tikšanās, e-pasts, piedāvājuma sūtīšana, līguma sūtīšana u.c. Ievadītās komunikācijas ir viegli atrast un rediģēt. Tās var meklēt pēc klienta nosaukuma, pēc darbinieka, kas ir pievienojis komunikācijas, pēc datuma u.c.
Ja komunikācijas sadaļā tiek vadīti iekšā visi notikumi, kas ir saistīti ar klientu, tad veidojas vēsture, kuru ir ērti aplūkot un redzēt, kāda ir bijusi komunikācija ar klientu. Komunikācijas sadaļa ir īpaši noderīga, ja uzņēmumā ir vairāki darbinieki.
Lai pievienotu jaunu komunikāciju, ir jāspiež poga un jāizvēlas, kāda komunikācija tiks vadīta programmā.
Tālāk ir jāizvēlas klients. Menedžeris jau parādīsies automātiski no tā lietotāja, kas būs “ielogojies” programmā. Ja ar klientu ir jāsazinās pēc noteikta, laika, tad pie “Nākamās komunikācijas datums” var izvēlēties konkrētu datumu no kalendāra. Ja ar klientu vairs nav jāsazinās, tad ir jāieliek ķeksis pie “Pabeigta”. Pie “Komunikācijas teksts” parasti raksta to, kas ar klientu ir runāts un pie “Piezīmes” to, kas būtu jāatceras, jānoskaidro vai jāpasaka nākamajā reizē.