Tirdzniecība internetā nav bez zināmiem šķēršļiem un viens no tiem - pārliecināties par pircēja vecumu. Atsevišķas produktu grupas, kā piemēram, tabakas izstrādājumi un alkoholiskie dzērieni, paredz to pārdošanu tikai personām, kuras sasniegušas 18 gadu vecumu. Lai šādu vai citu produktu pārdošana būtu iespējama, esam izstrādājuši sasaisti ar Smart-ID rīku.
Kas ir Smart-ID?
Smart-ID ir elektroniskās autentifikācijas rīks. Ar šo rīku lietotājs var pieslēgties e-pakalpojumiem un sniegt informāciju par sevi, kas palīdz mums pārbaudīt un pārliecināties par pircēja sniegto informāciju pirkuma brīdī.
Kā tas strādā?
Iepērkoties mājaslapā, pircējs izveido savu produktu grozu un kad ir gatavs šos produktus iegādāties, dodās uz groza skatu. Grozā tiek aizpildīta visa pieprasīja informāciju un pēdējā solī, nospiežot ‘Pasūtīt’, sistēma pārbauda vai kāda no precēm nav ar vecuma ierobežojumu un gadījumos, kad vecumu nepieciešams verificēt, parādās Smart-ID dialogs, kur jāievada savs personas kods. Pircējam jāapstiprina datu apmaiņa savā Smart-ID aplikācijā un pēc veiksmīgas verifikācijas pirkums tiks izveidots.
Ja pircējs nevar verificēt savu vecumu, tad pasūtījums netiks izveidots, kamēr šīs preces atrodas grozā.