OnlineTrader

Moderns uzņēmuma vadības risinājums vairum/mazum tirgotājiem un pakalpojumu sniedzējiem

Noliktavas uzskaites programma

Programma OnlineTrader sevī apvieno visu uzņēmuma saimnieciskās darbības veikšanai nepieciešamo funkcionalitāti - no iepirkumu dokumentiem, līdz izrakstītajām pavadzīmēm

  • IEGUVUMI

    Pieredze

    18 gados uzkrātā pieredze ir integrēta mūsu risinājumos. Mēs zinām, kas nepieciešams Jūsu uzņēmuma efektīvai darbībai!

    IEGUVUMI
  • IEGUVUMI

    Latvijā, vietējam tirgum, izstrādāts un pielāgots risinājums

    Risinājums no "0" izstrādāts un pielāgots Latvijas tirgus specifikai, ar atbalstu latviešu valodā un iespēju veikt programmas pielāgojumus

    IEGUVUMI
  • IEGUVUMI

    Mobilitāte

    Programmu OnlineTrader iespējams lietot no jebkura datora ar interneta pieslēgumu. Vēl lielākai mobilitātei, iespējams izmantot Android/iOS aplikācijas.

    IEGUVUMI

Izstrādājot un nepārtraukti uzlabojot programmu OnlineTrader, mēs vienmēr domājam par tās lietošanas ērtumu - cik iespējams mazāk darbību, lai veiktu konkrētu uzdevumu, automatizējot visu, ko iespējams automatizēt. Nākamā lieta, kam tiek pievērsta liela uzmanība ir lietotāja saskarnes, jeb interfeisa, ērtums. Trešā, bet ne mazsvarīgākā lieta ir tā, ka risinājums OnlineTrader ir web-bāzēts, jeb tiešsaistes risinājums, kas nodrošina mobilitāti, nepiesaistot sistēmu konkrētiem datoriem.

 

Izejošie dokumenti Grafiki Noliktava

 

 

  • Klientu un piegādātāju uzskaite - klienta rekvizīti, kontaktpersonas, cenu/atlaižu līmeņi, līgumcenas, kredītlimiti, administrējami klientu tipi, klientu komunikācijas;
  • Iepirkumu dokumenti - iepirkumu sagataves, dokumentu statusi (prece pasūtīta, prece izsūtīta, prece piegādāta);
  • Pārdošanas dokumenti - piedāvājumi, rēķini, pavadzīmes, starp-noliktavu un citi dokumentu tipi. Iespēja izsūtīt .pdf dokumentus klientam e-pastā, brīdinājumi par neapmaksātiem rēķiniem, jaunu rēķinu sagatavošanas liegums;
  • Noliktavas uzskaite - iespēja uzturēt vairākas noliktavas un pārvietot preces starp tām, MIN-MAX sistēma, FIFO, preču pasūtījumu ģenerēšana. 
  • Atskaites - pārskati par uzņēmuma procesiem tabulās vai grafikos, atskaišu eksports .pdf vai .xls;
  • Maksājumi - automātisks ienākošo maksājumu imports no internetbankas, maksājumu uzdevumu (iepirkuma dokumentiem) eksports uz internetbanku. 
  • Portatīvo datu termināļu interfeiss - vēl ātrākai preču pieņemšanai/izsniegšanai, pārvietošanai starp noliktavām, inventarizācijas veikšanai;
  • Efektīvs krājumu menedžments - iespēja ģenrēt pasūtījumus piegādātājiem, izmantojos programmas OnlineTrader Pasūtījumu moduli. Pasūtījumus (PDF, XML, CSV vai XLS formātos) iespējams nosūtīt piegādātājiem. 
  • Integrācija ar citām sistēmām - finanšu dokumentu eksports uz grāmatvedības sistēmām, eksports uz dokumentu apstrādes sistēmām (EDI), piegādātāju dokumentu imports;
  • Ātra un efektīva krājumu inventarizācija - programmas OnlineTrader Inventarizācijas modulis nodrošina ātru daļējās vai pilnās inventaricācijas veikšanu, ar automātiskās izlīdzināšanas funkciju;
  • Android/iOS aplikācijas - vēl mobilākam darbam ar sistēmu, atsevišķu funkcionalitāti iespējams integrēt aplikācijās.
  • Integrācija ar E-komercijas risinājumiem - vai tas ir Norgate.lv izstrādāts risinājums, vai uz kādas citas platformas veidots e-veikals, programma OnlineTrader nodrošina to, ka darbam ar e-komerciju būs nepieciešama viena platforma.

 

CRM Ienākošie dokumenti Pasūtījumi

 

Piesakies un saņem piedāvājumu un demo versiju!

Aizpildiet formu un mēs ar jums sazināsimies, lai nosūtītu programmas cenu piedāvājumu un demo versiju.

Programmas moduļi

Programmu OnlineTrader ir iespējams pielāgot konkrētā klienta vēlmēm, veicot tajā nepieciešamās izmaiņas.

  • Noliktava
  • Atskaites
  • Klienti
  • Mobilā aplikācija
  • Pārdošana
  • Administrēšana
  • Preces
  • Iepirkumi
  • CRM

Noliktava

Preču atlase pēc nosaukumiem, kodiem, kategorijām, svītru kodiem, izmēriem vai citiem parametriem. Informācija par preču iepirkumiem. Pasūtīto, rezervēto preču uzskaite. Uzskatāma informācija par akcijas precēm un akcijas cenām. Preču attēlu ikonas. Saražoto preču uzskaite. Ērti pieejams pārskats par preču plūsmu. Trūkstošo preču atlase (kas pārsniegušas minimālā skaita robežu), lai veidotu pasūtījumus piegādātājiem. Vairāku noliktavu uzskaite. Noliktavas atlikumu saraksta eksports (excel, .csv) vai izdruka. Inventarizācijas saraksta izdruka.

Atskaites

Sadaļā redzamas atskaites par preču un pakalpojumu pirkšanu, pārdošanu, ražošanu, ieņēmumiem, preču plūsmu, apgrozījumu, intrastat, menedžeru prēmijas, u.c.. Atskaites iespējams filtrēt pēc dažādiem parametriem. Datu eksports (excel, .csv). Operatīvo atskaišu kopsavilkumu attēlošana sākumlapā.

Klienti

Ērta klientu ievade un meklēšana. Iespēja piesasistīt klientu kādai no grupām vai debitoru tipiem. E-pasta vai SMS nosūtīšana klientam vai klientu grupai. Nosūtīto e-pastu/SMS arhīvs. Iespēja piešķirt klientam atlaidi produktiem, produktu grupām vai norādīt cenu grupu (piem., vairumcena, mazumcena u.c). Kontaktpersonu saraksts, dzimšanas un vārda dienu dienu atgādinājumi. Komunikāciju vēsture. Datu imports (excel, .csv, .xml u.c.)

Mobilā aplikācija

Mobilā aplikācija ātrākai noliktavas atlikumu un klientu informācijas apskatīšanai, uzdoto darbu izpildes statusu kontrolei, preču informācijas maiņai tai skaitā foto attēla pievienošana no telefona kameras, pārdošanas dokumentu izveide, izmantojot telefona kameru kā svītru koda lasītāju u.c. funkcijas

Pārdošana

Ērta pārdošanas dokumentu (Rēķins, Pavadzīme, Kases čeks, Priekšapmaksas rēķins, Invoice u.c.) izveide, pievienojot preces no noliktavas vai preču kataloga. Pilnībā rediģējamas izdruku formas. Rēķinu un pavadzīmju atlase pēc dažādiem kritērijiem nosūtīšana klientiem uz e-pastu PDF formātā, izdruka. Kavēto maksājumu atgādinājuma nosūtīšana klientiem uz e-pastu. Preču un pakalpojumu pārdošana no noliktavas vai preču kataloga. Iespējams izmantot svītru koda skeneri vai portatīvo datu termināli. Klienta maksājumu un statusa pārbaude, veidojot jaunu pārdošanas dokumentu. Pārdošana no vairākām noiktavām. Kases čeka izdruka no pārdošanas dokumenta. Automātiska klienta norādītās atlaides vai speciālās cenas noteikšana precēm vai pakalpojumiem. Iespēja pārdot preces ar seriālajiem numuriem vai saražotās preces. Datu eksports uz grāmatvedības programmām (.xml formāts Tildes Jumis, Zalktis, 1C u.c.). Pārskata izdruka grāmatvedim.

Administrēšana

Iespēja pievienot un dzēst programmas lietotājus, deliģēt lietotāju tiesības. Uzņēmuma rekvizītu ievade (iespēja strādāt ar vairākiem uzņēmumiem vai filiālēm vienā sistēmā). Vairāku valodu vide. Katram lietotājam iespēja norādīt savu valodu. Mainīt, pielāgot vai valodas mainīgos. Noliktavu pievienošana. Izdruku formu izveidošana vai rediģēšana. Dokumentu numerācijas definēšana. U.c.

Preces

Iespēja veidot preču katalogu un preču kartiņas. Klienta vajadzībām pielāgojama preces kartiņa izmantojot tikai nepieciešamos preces vai pakalpojuma parametru laukus. Attēlu pievienošana Ērta preču pārvietošana uz citu kataloga sadaļu. Precei iespējams arī norādīt līdz 5 alternatīvajiem kodiem un nosaukumiem. Atlaides noteiktā laika intervālā (akcijas cena, atlaide vai uzcenojums). Iespēja definēt vairākas cenu grupas - piem., vairumcena, mazumcena u.c. Preču kataloga datu imports un eksports (excel, .csv, .xml). Iespējama kataloga integrēšana mājas lapā vai e-veikalā.

Iepirkumi

Ienākošo pavadzīmju un rēķinu uzskaite. Ērta meklēšana pēc dažādiem parametriem Iespēja pievienot papildus izmaksas iepirkumiem - transportēšana, muita u.c., kas automātiski tiks pievienota proporcionāli preces iepirkuma cenai vai svaram. Preču saraksta datu imports (excel, .csv, .xml u.c.). Preču pievienošana ar svītru kodu skeneri vai portatīvo datu termināli. Noliktavas norādīšana. Pasūtīto preču ievade un pasūtījuma statusa kontrole. Preču uzlīmju izdrukāšana iepirktajām precēm. Dokumenta dublēšanas iespēja. Apmaksu kontrole. Datu eksports uz grāmatvedības programmām (.xml formāts Tildes Jumis, Zalktis, 1C u.c.). Pārskata izdruka grāmatvedim.

CRM

CRM (Custmer Relationship management), jeb Klientu Attiecību Vadības modulis paredzēts uzņēmuma pārdošanas procesu vadībai, kontrolei un analīzei. CRM modulis atvieglo pārdevēju darbu, vienuviet nodrošinot visu komunikāciju uzskaiti, plānošanu un pārskatus par rezultātiem, kā arī vadības komandai dod iespēju ātri un efektīvi analizēt pārdošanas rezultātus, tendences un mērķu sasniegšanu. CRM moduļa pamatā ir darījumu piltuves, jeb darījuma noslēgšanas soļi, sākot ar zvanu uzskaiti, līdz izrakstītam rēķinam. Jebkurā brīdī var redzēt kādi darījumi ir katrā piltuves solī, kāda ir darījumu kopsumma katrā piltuves solī un vai ir ieplānotas kādas konkrētas aktivitātes, lai darījums virzītos tālāk.
Mēs izmantojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo saziņas līdzekļu funkcijas un analizētu mūsu datplūsmu. Informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu vietni, mēs arī kopīgojam ar saviem sociālās saziņas līdzekļu, reklamēšanas un analīzes partneriem, kuri to var apvienot ar citu informāciju, ko viņiem sniedzat vai ko viņi apkopo, kad lietojat viņu pakalpojumus. Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Sīkdatņu politika.