17. februāris, 2019

Kā padarīt pārdošanu vēl efektīvāku?

Mēs esam pieraduši, ka iepērkoties interneta veikalos, mēs visu ērti varam salikt pirkuma grozā, aplūkot to un veikt pasūtījumu. Kāpēc gan lai tā pat nevarētu strādāt programma? Varētu! 

Tagad mūsu izstrādātajos risinājumos ir pieejama arī groza funkcija. Šī funkcija ir ļoti noderīga kā vairum, tā mazum tirgotājiem. Tā būtiski samazina klientu apkalpošanas laiku un pārdevēja darbu. 

Kā tas ikdienā strādā? Uzbursim ainiņu - es ierodos, piemēram, auto rezerves detaļu tirdzniecības veikalā un pārdevējam saku: "Man nepieciešami bremžu kluči manam Bugatti Vayron". Pārdevējs ātri noliktavas modulī sameklē bremžu klučus, kas der manai automašīnai un ar vienu klikšķi pievieno tos manam pirkuma grozam. Tad es turpinu - "Man būtu nepieciešami arī bremžu diski un supporti". Pārdevējs atkal sameklē nepieciešamo preci, redz pieejamo atlikumu, pārdošanas cenu, preces bildi un citu informāciju par preci un vajadzības gadījumā papildina manu grozu. Strādājot ar programmu, visu laiku ir redzams mans groza saturs un tā vērtība un pārdevējs jebkurā brīdī ar vienu pogas spiedienu manu grozu var pārvērst pārdošanas dokumentā un izdrukāt čeku vai rēķinu.

Pirkuma grozs

Tieši tik vienkārši! Bet cik daudz laika pārdevējam tas ietaupa? Ļoti daudz. 

Priecāsimies par šo un 1001 citām mūsu uzstrādāto risinājumu iespējām Jums pastāstīt klātienē. Sadaļā kontakti atradīsiet mūsu projektu vadītāju telefonu numurus. Zvaniet jau šodien un tiekamies rīt!

 

Mēs izmantojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo saziņas līdzekļu funkcijas un analizētu mūsu datplūsmu. Informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu vietni, mēs arī kopīgojam ar saviem sociālās saziņas līdzekļu, reklamēšanas un analīzes partneriem, kuri to var apvienot ar citu informāciju, ko viņiem sniedzat vai ko viņi apkopo, kad lietojat viņu pakalpojumus. Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Sīkdatņu politika.