17. septembris, 2018

Efektīva debitoru kontrole

Efektīvs darbs ar debitoru kontroli

Vēl kopš laikiem, kad galvenais norēķinu veids bija ādas, cēlmetāli un dzīvnieki, viens no biznesa kritiskajiem rādītājiem bija un ir efektīvs darbs ar debitoriem. Arī mūsdienās, kad ir tik neskaitāmu veidu, kā norēķināties ar partneriem, darbs ar debitoriem ir ļoti kritisks jebkuram biznesam. 

Arī mēs, izstrādājot un papildinot savus risinājumus, esam priecīgi iepazīt savu klientu biznesu un iedziļināties visos tā aspektos. Darbs ar debitoriem vienmēr ir bijis ļoti delikāts temats un pieredzes, kā risināt šos jautājumus arī ir daudz. Apkopojot mūsu klientu vajadzības un pieliekot daļiņu no sevis, esam ieviesuši dažādus rīkus, lai mazinātu riskus, kad kāds paliek parādā. Lūk daži no tiem:

 

  • Iespēja katram klientam norādīt kredīt-limitu. To pārsniedzot sistēma par to brīdina un, atkarībā no konfigurācijas piedāvā:
    • Attiecīgajam partnerim neļaut izveidot nekādus finanšu dokumentus (pavadzīmes, rēķini, čeki, avansa rēķini, u.c.);
    • Attiecīgajam partnerim neļaut izveidot atsevišķus dokumentu tipus (pavadzīme, rēķins), bet ļaut izveidot avansa vai skaidras naudas norēķinu dokumentus;
    • Brīdināt sistēmas lietotāju par iespējamu risku, bet ļaut izveidot jebkuru dokumentu.
  • Atgādinājumu/brīdinājumu izsūtīšana klientam. Sistēma nodrošina iespēju atlasīt visus debitorus, kam kavēta rēķinu/pavadzīmju apmaksa un izsūtīt tiem brīdinājumus par kavētajiem maksājumiem. Atgādinājumu formas iespējams pielāgot, pēc klienta vēlmēm (tās var izveidot sistēmas lietotāji, ar attiecīgām tiesībām). Sistēmā tiek reģistrēti dati, kad, cik un kādi atgādinājumi sūtīti katram klientam. 
  • Automātiska atgādinājumu/brīdinājumu izsūtīšana. Šī ir viena no jaunākajām mūsu sistēmu funkcionalitātēm - iespēja definēt kavējumu dienu skaitu un kādus brīdinājumus, pie kādām kavējuma dienām izsūtīt. Sistēma piedāvā kombinēt dažādus atgādinājumu izsūtīšanas algoritmus, piemēram: tiklīdz kāda dokumenta apmaksa kavēta par 3 vai vairāk dienām, aiziet viena veida atgādinājums, pēc 10 vai vairāk kavējuma dienām aiziet cita veida atgādinājums.
  • Automātiska maksājumu integrācija. Lai visa augstāk minēta funkcionalitāte strādātu maksimāli efektīvi, piedāvājam savās sistēmās integrēt Gateway pakalpojumu, kas nozīme, ka maksājumu apstrāde notiek pilnīgi automātiski - tiklīdz nauda ienāk uzņēmuma kontā, tā bankas sistēma automātiski nodod informāciju mūsu sistēmai par ienākošo maksājumu. Nekādas maksājumu vadīšanas, nekādi importa faili, viss notiek tiešsaistē. 

 

Mēs ticam, ka šie risinājumi, spēs mūsu klientiem ietaupīt lielus resursus, kas ir kritiski jebkuram biznesam. 

Sazinies ar mums un mēs Tev pastāstīsim daudz vairāk par to, kā mūsu risinājumi var palīdzēt Tavam biznesam, 

 

Mēs izmantojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo saziņas līdzekļu funkcijas un analizētu mūsu datplūsmu. Informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu vietni, mēs arī kopīgojam ar saviem sociālās saziņas līdzekļu, reklamēšanas un analīzes partneriem, kuri to var apvienot ar citu informāciju, ko viņiem sniedzat vai ko viņi apkopo, kad lietojat viņu pakalpojumus. Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Sīkdatņu politika.