27. marts, 2019

Servisa vadības sistēmas ieviešana

Kāpēc nepieciešama šādas sistēmas ieviešana?

 

Servisa vadības risinājums palīdz efektīvi plānot resursus, pārraudzīt servisa dienesta darbu un kontrolēt materiālu/rezerves daļu krājumus. Servisa vadības sistēma ir neatņemama uzņēmuma izaugsmes sastāvdaļa, jo tā palīdz uzņēmumam būt pārākam pār konkurentiem un sniedz virkni priekšrocību klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā. 

Galvenie mērķi ieviešot servisa vadības sistēmu. 

Pie galvenajiem mērķiem, ieviešot servisa vadības risinājumu, būtu pieskaitāmi:

  1. Papīra aprites samazināšana uzņēmumā. Izmantojot mobilās aplikācijas, iespējams pilnībā aizstāt papīra formāta darba uzdevumus. Ja uzņēmuma ikdienas darbā tiek izmantotas papīra darba lapas, tas būtiski ietekmē informācijas aprites ātrumu, palielina cilvēcisko kļūdu pieļaujamības faktoru un lieki noslogo uzņēmuma administratīvo resursu. 
  2. Cilvēkresursu efektīva pārvaldība. Parasti uzņēmumos bez pārdomātas servisa vadības sistēmas viens no galvenajiem izaicinājumiem ir sekot līdz to darbinieku (servisa tehniķu) gaitām, kas strādā ārpus uzņēmuma telpām. Servisa vadības sistēmas aplikācija nodrošina tūlītēju pārskatu pār veiktajiem darbiem objektos, tiem patērēto laiku un izmantotās rezerves daļas/materiālus.
  3. Efektīva krājumu pārvaldība. Servisa vadības sistēma nodrošina efektīvu krājumu kontroli, rezerves daļu/materiālu savlaicīgu pasūtīšanu, automātisku pasūtījumu ģenerēšanu, balstoties uz plānotajiem darbiem/apkopēm. Tā pat šāda sistēma spēj nodrošināt materiālu pārraudzību objektos un servisa darbinieku automašīnās. 

 

Galvenie ieguvumi pēc servisa vadības sistēmas ieviešanas.

Pie galvenajiem ieguvumiem var pieskaitīt administratīvā resursa atslogojumu, ātrāku un efektīvāku klientu apkalpošanu un ātrāku naudas apriti uzņēmumā. Tā pat šādas sistēmas ieviešana nodrošina galveno uzņēmuma darbības rādītāju (KPI) analīzi tiešsaistē un spēju ātri pieņemt lēmumus par izmaiņām procesos vai plānošanā. 

Kā izvēlēties atbilstošu servisa vadības risinājumu?

Pareiza servisa vadības sistēmas izvēle ir ļoti kritiska, jo šī sistēma būs kā uzņēmuma mugurkauls. Galvenie faktori, kam būtu jāpievērš uzmanība:

  1. Lai servisa vadības sistēmai būtu pieejama mobilā aplikācija;
  2. Iespēja servisa vadības sistēmu integrēt ar citām programmām (grāmatvedības uzskaite, lielo klientu "Sevice-Desk" programmas, WEB platformas, u. c.);
  3. Par priekšrocību var uzskatīt servisa sistēmas darbu WEB vidē (mākonī), lai to varētu lietot no jebkuras ierīces ar interneta pieslēgumu. 
  4. Iespēja sistēmu lietot vairākās valodās un vairākās valstīs vienlaicīgi, ja uzņēmums plāno savu darbību paplašināt ārpus valsts robežām.

Sīkāk par mūsu Servisa vadības sistēmu - ServiceTrader var lasīt šeit.

Piesakies uz konsultāciju un mēs pastāstīsim Tev vairāk par to, kā mūsu risinājumi var palīdzēt Tavam biznesam.

Mēs izmantojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo saziņas līdzekļu funkcijas un analizētu mūsu datplūsmu. Informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu vietni, mēs arī kopīgojam ar saviem sociālās saziņas līdzekļu, reklamēšanas un analīzes partneriem, kuri to var apvienot ar citu informāciju, ko viņiem sniedzat vai ko viņi apkopo, kad lietojat viņu pakalpojumus. Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Sīkdatņu politika.